دانلود Outcast 1.1 - بازی رانده شده نسخه 1.1
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود Outcast 1.1 - بازی رانده شده نسخه 1.1
نوشته شده در چهار شنبه 14 مرداد 1394
بازدید : 771
نویسنده : amin.amin
دانلود Outcast 1.1 - بازی رانده شده نسخه 1.1

نسخه ابتدایی بازی Outcast در آخرین سال از سده بیستم میلادی منتشر شد. این بازی اکشن و ماجرایی توانست با سبک بازی درخور و گرافیکی که برای آن زمان، قابل قبول بود، جای خود را در میان بازیکنان باز نماید. حال نسخه جدید بازی پس از گذشت سال های بسیاری از انتشار نسخه اولیه منتشر شده است. البته این بار هوش مصنوعی بازی به مراتب بالاتر از گذشته است و سبک بازی روان تری دارد. همچنین بازی ار نظر صدا و جلوه های صوتی پیشرفت قابل توجهی داشته است. تنها نکته ای که نسبت به نسخه قدیمی بازی، تغییر چندانی نداشته است، گرافیک بازی است که چندان راضی کننده نیست. البته ممکن است دلیل استفاده از این درجه از گرافیک، به علت زنده کردن خاطرات نسخه پیشین بازی برای بازیکنان باشد! داستان بازی از این قرار است که انسان ها در سال 2007 میلادی یک کاوشگر را به فضا می فرستند. این کاوشگر پس از مدتی اطلاعاتی را به زمین می فرستد و می خواهد فیلم هایی را از سیاره ای دیگر که ساکنینی ناشناخته دارد بفرستد. بیگانه های فضایی که متوجه حضور کاوشگر می شوند، آن را از کار می اندازند و با ایجاد یک چاله فضایی، امنیت زمین را تهدید می کنند.

سپس مردم زمین چند نفر را برای نجات زمین به فضا می فرستند تا جلوی اقدامات فضایی ها را بگیرند. اما افراد این گروه پس از رسیدن به سیاره مذکور، از یکدیگر جدا می شوند و یکی از آن ها به صورت تصادفی وارد جامعه فضایی ها می شود. او که بیم جان خود را دارد از چگونگی رفتار فضایی ها با خود متعجب می شود. زیرا بیگانه ها او را با پیامبر وعده داده شده خود اشتباه می گیرند!

 

 
 

لینک های دانلود

اطلاعات نسخه کرک شده HI2U ‏ - 1490 مگابایت
دانلود دانلود - بخش اول
دانلود دانلود - بخش دوم
دانلود دانلود - بخش سوم
دانلود دانلود - بخش چهارم


اطلاعات کرک نسخه HI2U - 10 مگابایت
کرک دانلود


اطلاعات آپدیت نسخه 1.1.0.178173
اطلاعات نسخه کرک شده BAT‏ - 285 مگابایت
دانلود دانلود



:: موضوعات مرتبط: دنیای بازی , اکشن , ماجراجویی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی outcast , دانلود بازی رانده شده ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: